Kategorie
- Aktualności (90)
- Brak kategorii (5)
Ostatnie wpisy
- 10 kroków do wydania e-booka9 stycznia 2024
- Jak zwiększyć zasięgi rolek i błędy w reels28 listopada 2023
- Instagram czy Facebook?25 października 2023
- 10 kroków do wydania e-booka
Odwiedziłam dziś Twój fanpage. Jest niezwykle interesujący i robisz niesamowite rzeczy. Obejrzałam filmy. Świetnie Ci idzie. Trzymam kciuki za systematyczność, świetnie, że nad nią pracujesz. Serdecznie pozdrawiam, Joanna
Anna, bardzo dziękuję i trzymam kciuki za Twoje Facebookowe działania. 🙂
TAK! Zgadzam się ze wszystkimi poradami. Tylko nie płacę za reklamę na Facebooku. Uważam, że nie jest mi na razie aż tak potrzebna. Resztę natomiast wcielam w życie i jak na razie jestem bardzo zadowolona. Najważniejszy jest chyba punkt o harmonogramie. Bez niego ani rusz!
Emilia, byłam dziś na Twoim fanpage’u. Super go prowadzisz i cieszę się, że zgadzasz się co do harmonogramu. Serdecznie Cię pozdrawiam! 🙂
Niby wszystko takie oczywiste, a często tak trudne do spełnienia 😉
Wszystko to kwestia nawyku. 🙂 Małymi kroczkami, uda się wszystko wdrożyć.
Bardzo cenne porady i dziękuję Ci za nie :).
Ja u siebie lubię jednak totalną dowolność i żyje chwilą :D.
Blogierka, tak też Ciebie kojarzę – jako spontanicznego ducha, którego trudno zapomnieć. 🙂 Z tego, co obserwuję, publikujesz dużo i to z pewnością korzystanie wpływa na Twoje zasięgi. Serdecznie Cię pozdrawiam, Asia
Super! Bardzo przydatne wskazówki. Ja mam duży problem z systematycznością i tym co mam wrzucać na fb, żeby było ciekawie i fajnie. Dlatego Twoja zasada 75% i 25 % bardzo mi się podoba 🙂
Kasia, bardzo się cieszę. Daj znać, jakie widzisz rezultaty po jej wdrożeniu u siebie. I trzymam kciuki za Twoją systematyczność.:)
Rzeczywiscie obserwuje po sobie, ze FB przyznaje fajne zasiegi filmom puszczanym bezposrednio z FB (ta rywalizacja z You Tube – fajna rzecz dla uzytkownika). Nawet jezeli filmy (nie FB live) wywoluja mniesze zaangazowanie tutaj – bo ludzie sa bardziej przyzwyczajeni do scrolowania, nie do ogladania filmow, ale skoro zasiegi jakie przyznaje FB sa szczodre – warto to wykorzystywac. Pozdrawiam serdecznie Beata
Beata, a wiesz, że na styczniowej konferencji Facebook przedstawił dane według których, połowa użytkowników Facebooka, codziennie ogląda na tej platformie 1 film. Myślę, że ten procent będzie rósł, a jeśli my przekonamy się do formatu wideo – tylko na tym skorzystamy. Bardzo Ci dziękuję za komentarz i serdecznie pozdrawiam, Joanna
U mnie kuleje systematyczność. Muszę nad tym popracować. Do reszty twoich rad się stosuj. Pozdrawiam
Świetnie Klaudia! Co do systematyczności, to zachęcam Cię, żeby na początku zacząć od jednego stałego dnia. Ty wyrabiasz w sobie nawyk, a Twoi odbiorcy są przyzwyczajeni, żeby konkretnego dnia odwiedzać Twój fanpage.
Nic dodać, nic ująć! Idę zaraz do lustra i patrząc sobie głęboko w oczy, zadam sobie jedno pytanie: “Dlaczego nie stosuję tych prostych metod?” Hmm… To nie będzie łatwa rozmowa 😉 A tak serio, to dzięki za te wskazówki. Niektóre działania podejmuję, ale zdecydowanie potrzebuję moje działania bardziej usystematyzować i nie zmniejszyć rolę w zarządzaniu fanpagem spontanicznych decyzji!
Paulina, spontaniczność jest super, ale powinna być dodatkiem do tych stałych elementów. Ja dzięki harmonogramowi postów, w tym poniedziałkowej poradzie, nie straciłam męskich odbiorców. Oni odwiedzają mnie przede wszystkim w poniedziałki, bo wtedy jest biznesowy konkret. Wtorkowy cytat przyciąga poszukujących motywacji i inspiracji. Ta stałość daje fanom poczucie stabilizacji, a mi pozwala pozyskiwać klientów biznesowych na szkolenia i klientów indywidualnych na coaching. Trzymam kciuki za zmiany w Twoim publikowaniu. 🙂 Serdecznie pozdrawiam! Joanna
Zastanawiam się od dłuższego czasu nad reklamą na facebooku. Twój wpis zachęcił mnie do tego 😉
Super Karolina, bardzo się ciesze. Za pierwszym razem warto ustawić sobie limit w Menadżerze Reklam, żeby nie podejmować decyzji pod wpływem emocji.:) Daj znać, jakie będą efekty. Serdecznie pozdrawiam, Joanna
Wszystko co trzeba zawarte w jednym poście 🙂 Myśl przewodnia najważniejsza: )
Przez 3 lata ani jednej reklamy nie zrobiłam..tak wiem, wstyd :D.
Blogierka, nie oceniam Ciebie. 🙂 Z pragmatycznego punktu widzenia reklama na Facebooku jest jeszcze w przystępnej cenie i według mnie warto z tego korzystać. 🙂 Serdecznie Cię pozdrawiam, Joanna
Cenne wskazówki, które na pewno zastosuję 😉
Dziękuję Ewa. Bardzo się cieszę. Uwielbiam, gdy inni wdrażają wiedzę, którą się dzielę. 🙂 Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę sukcesów na fanpage’u! Joanna
Punkty 2 i 5 stanowią moją bolączkę. Zwłaszcza w podróży, w innych strefach czasowych bez stałego dostępu do Internetu jest to praktycznie niemożliwe. Cały czas szukam sposobu, jak to rozwiązać. Natomiast co do reklamy płatnej, to nie korzystam. Według mnie to się nie sprawdza na fejsbuku, bo w ogóle tych reklam jest za dużo i ludzie takie treści raczej omijają.
Dominika, rozumiem, że brak Internetu to spore wyzwanie w podróży. Co do reklamy w social media, myślę, że zależy to od prowadzonej działalności. Ja przez Facebooka sprzedaję swoje szkolenia i sesje coachingowe. Dzięki płatnej reklamie zawsze pozyskuję nowych klientów, którzy zostają ze mną na dłużej.
Cieszę się, że przydatny artykuł. Bardzo mi miło 🙂 i oczywiście zapraszam. 🙂
Joasiu, dziękuję pięknie! Harmonogram zawsze stosowałam, aż do wakacji. Muszę do niego wrócić i to jeszcze w tym miesiącu. Pozdrawiam serdecznie
Cieszę się, że mogłam pomóc. 🙂 Będę obserwować Twoje konta, gdyby wsparcie było potrzebne. 😉
Dziekuję za cenne porady. Będę z nich korzystać. Pozdrawiam
Bardzo się cieszę. Życzę biznesowych i Facebookowych sukcesów. Joanna
Bardzo fajny blog. Zaobserwowałam sobie na Facebooku. Będę często tutaj zaglądać.
Bardzo dziękuję. Cieszę się, że będziesz zaglądać. To dla mnie dodatkowa motywacja. Serdecznie Cię pozdrawiam i do zobaczenia, Asia
[…] To były wypowiedzi naszych ekspertek. Jeśli jest Tobie jeszcze mało, to zachęcam do lektury mojego wcześniejszego artykułu na blogu: Jak prowadzić fanpage. […]
[…] Jeśli chcesz bezpośrednio promować biznes, musisz założyć stronę na Facebooku, czyli fanpage. (Tu przeczytasz wskazówki, jak prowadzić taki fanpage > kliknij). […]
[…] Twojej marki na Facebooku. Pomoże Tobie w tym mój wcześniejszy artykuł „Jak prowadzić fanpage” oraz bezpłatny e-book „Jak zbudować silną markę w social mediach”. […]
45 komentarzy
Wiele trafnych rad, też je stosuję. Zostało wideo ale własnie przymierzam sie do filmików artystycznych. Może kiedys i firmowe nakręcę:-)
Wspaniale Danka. Czekam z niecierpliwością. Serdecznie Cię pozdrawiam! 🙂