Stale rosnąca liczba użytkowników TikToka oraz zmiany i narzędzia
biznesowe, które pojawiają się na tej platformie sprawiają, że zadajemy
sobie pytania: Czy warto być na TikToku i tam budować swoją markę? Czy TikTok jest szansą na pozyskanie klientów? Jakie daje możliwości marketingowe i biznesowe?
Odpowiedzi na te pytania otrzymasz na darmowym LIVE w czwartek 28
kwietnia 2022 roku o godz. 18:30 podczas mojej rozmowy z Moniką Zajonc
właścicielką marki Damar.
Monika w ciągu roku zbudowała na titoku społeczność 60 000 followersów.
Jest to jej główny kanał pozyskiwania klientów na biżuterię
spersonalizowaną.
NA LIVE POWIE: o swoich początkach na tej platformie o tym po jakim czasie miała tam pierwszą sprzedaż o swoich pozytywnych i negatywnych (związanych z hejtem) doświadczeniach. BĄDŹ Z NAMI, JEŚLI CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ: od czego warto zacząć na tiktoku co robić, aby tiktoki docierały do potencjalnych klientów
GOŚĆ SPOTKANIA
Monika Zajonc
– właścicielka dwóch niezależnych marek: Damar (biżuteria i dekoracje
użytkowe z żywicy epoksydowej) i Mavazi (stacjonarny i internetowy sklep
z sukienkami).
Damar
– ręcznie robiona biżuteria z żywicy epoksydowej, specjalizujemy się w
tworzeniu projektów spersonalizowanych, a w ostatnim czasie w
szczególności rozszerzamy ofertę biżuterii żałobnej oraz pamiątkowej
biżuterii z sierścią zwierząt.
TERMIN: 28.04.22 (czwartek) Godz. 18:30 – 19:30 Bądź ze mną i zaproś znajomych, by też skorzystali z tego darmowego szkolenia!
PROWADZĄCA: Joanna Bogielczyk – trener biznesu, ekspert mediów społecznościowych. Praktyk z ponad 10-letnim doświadczeniem. Pomaga w tworzeniu silnych marek i w zwiększaniu sprzedaży. Uczy jak skalować i automatyzować biznes za pomocą social mediów. Swoją wiedzą dzieli się na Instagramie https://www.instagram.com/joannabogielczyk/ i fanpage’ u https://www.facebook.com/joannabogielczykcom