
Kategorie
- Aktualności (83)
- Brak kategorii (5)
Ostatnie wpisy
- Kiedy publikować na Instagramie23 stycznia 2023
- Jak budować markę księgowego w social mediach7 grudnia 2022
- Pomysły na rolki17 listopada 2022
- Kiedy publikować na Instagramie
Masz rację! Osobista historia – zbliża nas do klienta, pokazuje naszą ludzką twarz i nasze osobiste doświadczenia. Historie są też przykładem zastosowania emocji w sprzedaży. Pozdrawiam! 🙂
To jest ważne – punkty 3, emocje. Coraz częściej produkty sprzedaje się za pomocą emocji! 🙂
O tak! Emocje do nas najszybciej przemawiają i pod ich wpływem podejmowanych jest najwięcej decyzji zakupowych! Pozdrawiam serdecznie! 🙂
Bardzo pomocny wpis dla każdego kto próbuje swoich sił w sprzedaży internetowej.
Bardzo się cieszę! 🙂 Tym bardziej, że wpis oparty jest na praktycznym doświadczeniu wielu handlowców. 🙂 Serdecznie pozdrawiam! Joanna
dokladnie tak swietny jest duzo mi pomogl
dzięki Asiu! wartościowe i dla mnie <3
Cześć Ewa! Bardzo się cieszę – testuj i podziel się, który sposób najbardziej Ci służy. Serdecznie pozdrawiam! Asia
Dobre opracowanie, tylko często w sklepach spotykam pracowników, którzy za ladą stoją chyba za karę. W takim przypadku żadne porady i szkolenia nie pomogą. Zawsze zastanawiam się w takim przypadku, dlaczego właściciel, szef, kierownik nie widzą, że pracownik nie nadaje się do tego zawodu.
Trudno ocenić, dlaczego tak się dzieje. Czasem warunki zatrudnienia są tak demotywujące, że pracownik siedzi w swojej pracy jak za karę. A pracodawca świadom tej sytuacji nie oczekuje większego zaangażowania. Według mnie podstawa + prowizja – w przypadku handlowców – są bardzo dobrą motywacją do lepszej pracy, z uśmiechem na ustach. 🙂
tak sobie myślę, czy nie powinno być jakiegoś przedmiotu w szkołach, gdzie można by takich rzeczy uczyć? ludzie mają bardzo stereotypowe podejście do sprzedaży, więc unikają jej jak ognia.
To świetny pomysł Magdalena! Wierzę, że sprzedaż będzie jednym z przedmiotów obowiązkowych! Cieszę się, bo przedsiębiorczość, wprowadzona do szkól kilkanaście lat temu jest już w wielu szkołach na wysokim poziomie. Kilka lat temu zajęcia prowadzili nauczyciele – etatowcy, a dziś już bardzo często prowadzą je przedsiębiorcy. Myślę, że sprzedaż też będzie mieć swój czas! 🙂
Przeczytałam z ciekawością. Widać, że znasz się na rzeczy i chyba byłabyś w stanie sprzedać wszystko. Am I right? 😉
Yes, You are! 🙂 Sprzedaż to moja pasja i jeśli tylko odkryję potrzebę, którą mogę zaspokoić – nie spocznę, póki tego nie uczynię. 🙂 Serdecznie pozdrawiam!
Z tym odpuszczaniem to różnie bywa, jeśli prezentacja jest dobrze wykonana, wysłuchaliśmy klienta, a mimo to klient ma obiekcje- należy kontynuować i się nie poddawć. Jeśli natomiast ktoś dał plamę na całej linii, klient wygląda na zirytowanego, to w tym i tylko w tym wypadku trzeba odpuścić 😛
Jeśli daliśmy plamę,np. mówiliśmy tylko o sobie i o swoim produkcie, nie pytając klienta o jego oczekiwania, to musimy odpuścić – klient jest zły, zniecierpliwiony i dawno temu już przestał słuchać. 🙂 Dziękuję za Twój komentarz. 😉
Ciekawy wpis, dobrze gdyby spora ilość sprzedawców go przeczytała…przydałoby im się 😀
Wiem, wiem… Dlatego dzielę się swoją wiedzą na blogu, a handlowcy czytają i wdrażają – tak bynajmniej piszą, więc będzie coraz lepiej. 🙂
Trafne wskazówki! Myślę, że pomogą wielu osobom, które mają problem ze sprzedażą. 🙂
W to właśnie wierzę, że osoby które nie lubią sprzedaży, poznają jej tajniki, zaczną je wdrażać i sprzedaż stanie się dla nich przyjemnością. 🙂
Którzy popełniają te błędy? Z moich obserwacji wynika, że przynajmniej połowa nie zadaje pytań.
Ogólnie zauważyłam, że najbardziej oczywiste opcje są często pomijane jak np. wyeksponowanie korzyści z zakupu i konkretne CTA. Fajny artykuł 🙂
Magda, masz rację. Nagminne jest skupianie się przez handlowców na cechach, a nie na korzyściach, w efekcie czego klient nie czuje, co będzie mieć z zakupu.
Dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam. 🙂
Krótko zwięźle i na temat o grzechach zaniechania wśród sprzedawców. W końcu nie ma sprzedaży bez finalizacji, a ten, kto zadaje pytania ten prowadzi rozmowę i może ją pokierować we właściwą (konwertującą) stronę. Pozdrawiam.
30 komentarzy
Świetny artykuł!
Bardzo dziękuję! 🙂 Opracowany na podstawie moich doświadczeń i doświadczeń setek innych handlowców.