Kategorie
- Aktualności (90)
- Brak kategorii (5)
Ostatnie wpisy
- 10 kroków do wydania e-booka9 stycznia 2024
- Jak zwiększyć zasięgi rolek i błędy w reels28 listopada 2023
- Instagram czy Facebook?25 października 2023
- 10 kroków do wydania e-booka
Qursantko, nie bez kozery mówią, że milczenie jest złotem. 🙂
Serdecznie pozdrawiam! 🙂
Asia
Cześć Magda,
Dziękuję za Twój komentarz! 🙂 Nieskromnie się pochwalę, że to podejście zapewnia mi ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe! 🙂
Serdecznie pozdrawiam!
Asia Bogielczyk
Już nauczyłam się milczeć. Wciąż jednak wydaje mi się, że trwa to bardzo długo 🙂 Zastanowię się nad innymi technikami. Bardzo dziękuję za ten artykuł, Joanno:)
Inga, bardzo Ci dziękuję za komentarz i ciepłe słowa. 🙂 Cieszę się, że artykuł jest przydatny. Serdecznie pozdrawiam! Asia Bogielczyk
Sprzedaż w dzisiejszych czasach jest moim zdaniem bardzo trudnym zadaniem. Dzieje się tak głównie dlatego, że większość konsumentów jest bardzo uprzedzona do sprzedawcy – postrzegają go jak osobę, która chce mu coś wcisnąć. Może w B2B to postrzeganie jest nieco lepsze niż B2C, ale tam z kolei klient-firma jest bardziej świadomy swoich oczekiwań, potrzeb i wie jaką kwotę jest w stanie wyciułać na zaspokojenie tych potrzeb…
Magda zgadzam się z Tobą, że sprzedaż staje się coraz trudniejsza, bo coraz więcej osób bije się o pieniądze naszego klienta. Ale jeśli z nim porozmawiamy, poznamy jego potrzeby i nie będziemy mu nic wciskać, mamy szanse na lojalnego, długoletniego klienta. Mam doświadczenia z klientami, którzy zgłosili się, aby kupić u mnie jedno szkolenie, a potem gdy zobaczyli jego wartość, dokupywali następne usługi.
Super! Bardzo się cieszę, że się przydadzą i życzę udanych, sfinalizowanych transakcji! 🙂 Serdecznie pozdrawiam! Asia Bogielczyk
Nigdy nie było mi to potrzebne, ale warto wiedzieć jakie sztuczki stosuje “druga strona” 😉
Z pewnością warto wiedzieć. Tym bardziej, że życie przynosi różne niespodzianki i nigdy nie wiadomo, kiedy znajomość tych technik może nam się przydać. 🙂 Serdecznie pozdrawiam! 🙂 Asia Bogielczyk
Ja nie jestem dobra ani w sprzedaży, ani w finalizacji. Niestety należę do tych osób, które targować, ani negocjować się nie potrafią.
Angelika, polecam się jako coach i trener, gdybyś w przyszłości potrzebowała się podszkolić w tych umiejętnościach.
[Bo każdej umiejętności można się nauczyć! :)]
Serdecznie Cię pozdrawiam! 🙂 Asia
Dziękuję Paulina! Życzę Ci sukcesów w ich stosowaniu i wielu satysfakcjonujących transakcji! Pozdrawiam! Asia
Trafne porady, które na pewno sprawdzą się przy sprzedaży 🙂
Muszę przyznać, że mam zupełnie inne podejście do biznesu i dlatego też nigdy nie skorzystałabym z większości sugerowanych tu sposobów na finalizację. Głównie dlatego, że nie chcę moich potencjalnych klientów bezpośrednio zachęcać do zakupu, jeśli faktycznie nie są jeszcze w 100% zdecydowani (a nie są, jeśli sami nie zabiegają o podpisanie umowy).
Jeśli już, wolę zadawać pytania, które same doprowadzą klienta do decyzji o zakupie, np. jakie są wasze wrażenia, czy są jakieś obiekcje, wątpliwości (jeśli mają podstawy, a oczekiwania i usługa rozmijają się, jasno mówię, że być może nie jesteśmy podwykonawcą dla nich, jeśli są fałszywymi przekonaniami na temat usługi, rozwiewam je), finalnie: czy chcielibyście żebyśmy to my wykonywali usługę.
Nie robię tego dla klienta, ale dla siebie: po pierwsze nie uważam żeby zmanipulowanie kogoś (lub silna perswazja) w celu zawarcia umowy przełożyło się na udaną współpracę, po drugie ważne dla mnie jest realizowanie konkretnych wartości w biznesie. Na koniec, chciałabym, żeby klient zdawał sobie sprawę, że mimo mojego otwarcia na podpisanie umowy, nie jestem zdeterminowana, by do tego podpisania za wszelką cenę doprowadzić, bez jego udziału czy starań.
Zgadzam się z Tobą Aneta, że w sprzedaży kluczowe jest zadawanie pytań, bo tylko dzięki nim poznamy prawdziwe potrzeby klienta.
Sprzedaję od ponad 10 lat w zgodzie ze swoimi wartościami, gdzie uczciwość jest na pierwszym miejscu. Sprzedaję produkty i usługi, które przystają do potrzeb moich klientów, do ich możliwości finansowych czy aspiracji. Wierzę, że robię to dobrze, bo klienci do mnie wracają i polecają mnie dalej.
Techniki finalizacji stosuję, żeby pomóc klientom podjąć ostateczną decyzję. Ona może być zarówno pozytywna, jak i negatywna – dla mnie ważne jest, by została podjęta. Serdecznie Cię pozdrawiam! Asia
Jako że właśnie biorę się za ten temat, to chętnie skorzystam z rad 😀 Już planuję przygotować darmowy fragment książki.
Wspaniały pomysł! I bardzo mnie cieszy, że wdrażasz wiedzę w życie i uczysz się na doświadczeniach innych.
26 komentarzy
Ciekawe porady na przyszłość. Pozdrawiam:)
agnesssja.blogspot.com
Dziękuję Agnesssja! 🙂 To sprawdzone w boju porady. 🙂 Zachęcam Cię do przetestowania!
Serdecznie pozdrawiam! Asia Bogielczyk