Kategorie
- Aktualności (90)
- Brak kategorii (5)
Ostatnie wpisy
- 10 kroków do wydania e-booka9 stycznia 2024
- Jak zwiększyć zasięgi rolek i błędy w reels28 listopada 2023
- Instagram czy Facebook?25 października 2023
- 10 kroków do wydania e-booka
Uwielbiam instastories, uczę się ich już od jakiegoś czasu i idzie mi coraz lepiej.
Ja czasem wrzucam, ale rzadko badane, co jest błędem, jeśli chodzi o jego wyświetlanie. Ig promuje filmy ponad plansze i zdjecia
Masz rację – obecnie wszystkie social media preferują filmy.
Świetnie, to bardzo dobry kierunek! Super, że go rozwijasz i wykorzystujesz w budowaniu swojej marki!
Jak zwykle świetna dawka wiedzy do wykorzystania
Super Magda, bardzo dziękuję za taki miły komentarz. A Ty często publikujesz stories?
Ja często zapominam o sile i wadze instastory, a to zupełnie niepotrzebne. Wręcz to błąd. One pozwalają dotrzeć do innego, szerszego grona.
Wykorzystanie Instastory na IG to podstawa. Super buduje relacje i zaangażowanie 😍
To prawda – mają ogromną moc! I fajne jest to, że nie muszą być tak dopracowane, jak posty na feedzie.
jak bardzo interesująca musi być taka story, żeby znalazła liczna publiczność?
To dość subiektywne. Znam kanały, gdzie twórca wrzuca prawie każdy moment ze swojego życia i ma publiczność, która chce być z nim cały czas.
A technicznie – statystyki Instagrama pokażą Tobie, co Twoi odbiorcy uważają za najbardziej ciekawe i wtedy ty tworząc te treści, wiesz, że będą oglądać.
to fascynujące, że ludzie poświęcają czas, aby oglądać banały z cudzego życia. Dlaczego?
Jeszcze kilka lat temu z instastories nie korzystałam, teraz jestem tam na bieżąco o ile czas pozwala 🙂
Czasem używam Instagrama, jednak rzadko do celów komercyjnych. Stories jako takie również wrzucam nieczęsto i przeważnie nie ogladam tych wrzuconych przez innych. 😅
Rozumiem. 🙂 A w jakich social mediach jesteś najczęściej?
Super, że korzystasz! A czas… wiadomo to bardzo szybko znikający zasób. 😀
ja jak na razie zajęłam się pokazywaniem swojej ludzkiej strony, później zajmę się biznesem 😉
Chociaż jak ja być szczera to rzadko kiedy oglądam relacje
Przyznam, że nigdy nie rozumiałam (i raczej już nie zrozumiem) fenomenu tej formy przekazu.
To forma dla pokolenia Z – czytałam ostatnio badania i okazuje się, że osoby z pokolenia Z potrafią się skupić na 8 sekund! Dla nich stories są idealnymi treściami.
To forma dla pokolenia Z – czytałam ostatnio badania i okazuje się, że osoby z pokolenia Z potrafią się skupić na 8 sekund! Dla nich stories są idealnymi treściami.
Przyznam, że nie polubiłam instagrama jako kanału komunikacji, jednak widzę, że wiele osób właśnie w nim się odnajduje. 🙂
Najważniejsze to znaleźć kanał, który lubimy i w którym spędzamy czas z przyjemnością, nawet wykonując swoje zawodowe obowiązki.
Nie musi to być Instagram – choć statystyki pokazują, że on rośnie w siłę. 🙂
Od kiedy poznałam Ciebie i Twoje pomysły związane z Instagramem to zaczęłam używać stories. Kiedyś jakoś mało ważne mi się wydawały i nawet nie śledziłam innych. Teraz staram się zamieszczaj je regularnie, mimo że póki co nie pokazuję się w nich na żywo. Zdecydowanie wpływają one pozytywnie na zasięgi i budowanie społeczności.
Cudowny komentarz – dziękuję, bo motywuje mnie do kolejnych szkoleń.
Bardzo się cieszę, że korzystasz ze stories i widzisz jaki mają potencjał. Mam też nadzieję, pracując w naszej grupie, pokonasz opór przed pokazywaniem siebie. 🙂
W biznesie, i nie chodzi mi tu o aspekt blogowy, nie uskuteczniam stories – nie mam za bardzo na nie pomysłu (chociaż z drugiej strony, nie zastanawiałam się za bardzo nad ich formą…;))
Zawsze możesz zapytać swoich followersów, co chcieliby oglądać na stories i co lubią oglądać u innych. 🙂
Wbrew pozorom Instagram nie jest wcale łatwy, jeżeli chce się potraktować go poważnie do budowania marki 🙂
Jest z pewnością czasochłonny i jak to bywa ze wszystkimi social mediami, ciągle się zmienia – trzeba więc stale śledzić trendy.
37 komentarzy
Używam Instagrama od kilku lat, powoli buduję społeczność, nie mam jednak tyle czasu ile bym chciała.
Super, że jesteś na Instagramie i uznanie za Twoją cierpliwość w budowaniu społeczności. Życzę, żeby rosła!
Czas musimy dziś dzielić na wiele spraw, więc doskonale Cię rozumiem.:)