
Masz rację i właśnie po to robimy “audyt konkurencji”, żeby bezsprzecznie stwierdzić, w czym jesteśmy lepsi.
Bardzo cenne rady, które w dzisiejszych czasach, gdy większość branż musi przenieść się do internetu, są bardzo potrzebne i na czasie 🙂
Dziękuję i bardzo się ciesze, bo i ten artykuł, i workbook napisałam w odpowiedzi na zapytania na moim fanpage’u.
Najlepiej wyróznienie połączyć z najmocniejszymi atutami firmy, tak aby niosło prawdziwy przekaz.
Tak, wtedy mamy coś w rodzaju dźwigni wyróżnika i jesteśmy w tym jeszcze bardziej autentyczni.
Bardzo wartościowy post. Dobrze się go czyta.
Zbuduj skojarzenia, które odbiorca będzie mógł łatwo z Tobą powiązać – spróbuję
a jak przekonać do swojej marki klientów, dla których najważniejszym wyróżnikiem jest cena?
Ja po to buduję markę eksperta, żeby z takimi klientami nie pracować.
OK – mówisz: nie będziesz musiała walczyć o klienta ceną, bo dasz mu coś więcej niż sam produkt
Fajny wpis. Dzięki pracy na grupie wiem już jaki mam wyróżnik. Teraz pozostaje go rozwijać i pelęgnować.
Bardzo się cieszę! Komunikacja wyróżnika to kolejny ważny krok w budowaniu marki. Powodzenia!
Wyróżnienie się na rynku to podstawa – chociaż czasami potrzeba czasu, by dotrzeć do klientów…:)
21 komentarzy
Przede wszystkim taki wyróżnik nie powinien być sztuczny. Moim zdaniem. Są marki, które silą się na jakieś dowcipne podejście, a wypada to dość żenująco i po prostu odpycha od takiej firmy.
Agnieszka, masz rację! Wyróżnik musi być prawdziwy – wtedy po pierwsze dużo łatwiej jest go komunikować, a po drugie dziś odbiorca widzi, gdy coś jest na siłę i większość osób reaguje na to negatywnie.