
Kategorie
- Aktualności (87)
- Brak kategorii (5)
Ostatnie wpisy
- Jak pozyskać opinie od klientów18 lipca 2023
- Jak systematycznie publikować, żeby się nie wypalić6 czerwca 2023
- Co to jest CTA (Call to Action)?17 kwietnia 2023
- Jak pozyskać opinie od klientów
50 komentarzy
Zgadzam się. Zwłaszcza z punktem 3. Miałam okazję pracować z szefową, która była tego przeciwieństwem. Z najmniejszą pierdołą musieliśmy do niej dzwonić. A jak nas zostawiała samych w pracy, dzwoniła co 10 minut i pytała się co i jak. Nic nie mogliśmy sami zrobić. Była niemiła i czasem nawet szły różne epitety w kierunku pracowników. Zmieniłam pracę na nową, gdzie miałam suuuper szefa. Był wyluzowany, wkraczał jak musiał. Dawał nam wolną rękę co do organizowania pracy. Oczywiście po czasie, bo na początku nowym pracownikom wskazywał co i jak należy robić. Ale z biegiem czasu już nas nie pilnował i radziliśmy sobie bardzo dobrze:)
Alina, poruszyłaś bardzo ważną kwestię. Są szefowie, którzy chcieliby mieć więcej czasu, ale mają tak dużą potrzebę kontroli, że nie potrafią oddać innym odpowiedzialności. Jeśli jednak firma ma się rozwijać – należy zaufać ludziom, sprawdzić jak działają (w razie potrzeby pomóc) i dać swobodę. A kiedy trafią się osoby nieodpowiedzialne – nie akceptować ich w zespole, bo działają demotywująco na pozostałych.